PELAWAT

INFO BARU

KEMASUKAN PROGRAM LINCOLN UNIVERSITY COLLEGE!! PENGAMBILAN 2021 BERMINAT HUBUNGI: 010-2360709 (𝓔𝓷.𝓒𝓱π“ͺ𝓢𝓼𝓾𝓡) PENGAMBILAN 2022 DIBUKA SEKARANG. HUBUNGI: 010-2360709 (𝓔𝓷.𝓒𝓱π“ͺ𝓢𝓼𝓾𝓡) DAFTAR

Tuesday 14 May 2013

Mereka sudah berjaya!! Anda Pula... Daftar sekarang!!!


Bagi pandangan saya yang telah belajar di ipts sendiri, ipts telah memberi saya peluang kerjaya pada tahap yang saya kira selesa pada masa ini . Walaupun saya mendapat tawaran di IPTA sebelum ini, namun bidang yang ditawarkan di IPTA adalah terhad dan menyebabkan pelajar tidak dapat membuat pilihan jurusan lain untuk melanjutkan pelajaran pada peringkat diploma mahupun ijazah. Namun melalui ipts, pelajar dapat melanjutkan pelajaran mereka dalam jurusan yang mereka minat dan menepati prospek pekerjaan pada masa sekarang. Selain itu, yuran pengajian tidak menjadi masalah kepada para pelajar IPTS memandangkan banyak kemudahan pinjaman pendidikan pada masa sekarang jika berbanding 10 tahun yang lepas antaranya ialah MARA,PTPN dan sebagainya. Para pelajar sendiri lebih bersemangat untuk menamatkan pengajian mereka dengan cemerlang memandangkan ianya adalah satu lagi peluang yang telah diberikan sekiranya telah gagal dalam SPM mahupun matrikulasi. Dari segi kualitinya pula, silibus pelajaran sudah tentunya menepati syarat yang telah ditetapkan, jika tidak masakan sesebuah kolej itu mendapat jaminan kualiti dari MQA?.... Sepanjang saya melajutkan pelajaran diploma di IPTS ,saya juga kagum dengan kesungguhan yang telah ditunjukkan pihak kolej mahupun pensyrah sendiri demi memartabatkan kualitinya dalam melahirkan para pelajar. Hal ini disebabkan oleh jumlah pelajar yang sedikit, dan dapat dipantau. walaubagaimanapun saya masih mahukan pandangan dan pendapat anda pula...sekian terima kasih.

Mereka sudah!!! anda bagaimana pula.. Pilihan di tangan anda...

Mempelawa anda untuk menjadi salah seorang siswazah Kolej Islam Antarabangsa.

Kolej Islam Antarabangsa telah ditubuhkan pada tahun 2000sebagai salah satu institusi pendidikan tinggi. Kolej ini dimiliki oleh Universiti Islam Antarangsa Malaysia (UIAM). Kolej ini juga berfungsi untuk mendidik, melatih dan menyebarkan nilai-nilai murni kepada lelaki dan wanita yang bercita-cita muda. Ini sejajar dengan harapan kolej untuk menjadikan generasi akan datang lebih profesional dan berkepimpinan.

Jadi tunggu apa lagi.... Daftar sekarang sebelum tarikh pengambilan ditutup... Sebarang pertanyaan boleh terus membuat panggilan ke 012-918 2920..

Anda juga boleh menghantarkan SMS seperti ini:

<Taip>Nama,No.kad pengenalan<jarak>IIC<hantar ke>012-918 2920.

No comments:

Popular Posts