PELAWAT

INFO BARU

KEMASUKAN PROGRAM LINCOLN UNIVERSITY COLLEGE!! PENGAMBILAN 2021 BERMINAT HUBUNGI: 010-2360709 (𝓔𝓷.𝓒𝓱π“ͺ𝓢𝓼𝓾𝓡) PENGAMBILAN 2022 DIBUKA SEKARANG. HUBUNGI: 010-2360709 (𝓔𝓷.𝓒𝓱π“ͺ𝓢𝓼𝓾𝓡) DAFTAR

Tuesday 27 November 2012

Salam sejahtera daripada Kolej MCS,




Salam sejahtera daripada Kolej MCS,


Sejuta penghargaan buat pelajar, kerana sudi meluangkan masa bersama kami untuk mengikuti Program Pengajian di Kolej MCS.

Baru-baru ini pegawai kami ada menghubungi saudara/ri berkenaan College MCS untuk menawarkan Program Diploma Ijazah dan Master. Bagi program Master akan diberikan  Netbook untuk pelajar jika mendaftar Semester I, 2013 ini. Kemasukan Semester I, Sesi 2011 semakin hangat dengan adanya PERCUMA Netbook untuk memudahkan pembelajaran selama pengajian pelajar.  

Pendidikan adalah suatu yang amat berharga jika dinilai hasilnya. Dengan pendidikan, taraf hidup saudara/ri akan berubah dengan adanya banyak peluang pekerjaan bagi setiap graduan diploma yang bergraduat daripada kolej kami. Ramai di antara pelajar kami yang ketika praktikal sudah mendapat tempat untuk berkerja di syarikat.  Biarlah saudara/ri di antara salah satu calon yang kami ceritakan suatu masa nanti. Hidup keluarga saudara/ri juga akan turut berubah dengan pencapaian saudara/ri.

Sukacita di sini kami ingin berkongsi dengan saudara/ri tentang latarbelakang dan kehidupan di kampus kami di Banting Selangor ( tidak jauh dari lokasi KLIA Sepang hampir 30 minit sahaja ke Banting ).

Bersama-sama ini kami lampirkan suasana, aktiviti  untuk tatapan saudara/ri tentang keadaan kolej kami yang dapat memberi keselesaan di samping dapat meningkatkan prestasi pembelajaran dan pekerjaan yang lebih baik pada masa akan datang.

Sekiranya saudara/ri ingin turut serta sebagai salah seorang siswazah di kolej kami, saudara/ri dikehendaki membawa salinan kesemua dokumen yang diperlukan untuk pendaftaran.

Persetujuan terima tawaran hendaklah dimaklumkan awal melalui sistem pesanan ringkas (SMS) kepada No.Tel : Mr. Shamsul  (012-9182920 @ 01112293936) dengan memberikan nama penuh, no kad pengenalan , dan alamat.

Oleh kerana pendaftaran untuk RM100 ini  terhad, pelajar dinasihatkan menempah kuota dengan membuat pembayaran yuran RM 100 pendaftaran melalui CDM iaitu Bank Bumiputra Commerce Bank Berhad (CIMB), no akaun : 1202-2891270-05-7 atas nama College MCS. Sila faks kan salinan slip bank CIMB di nombor  03-31876625 (Unit  kemasukan dan Rekod Pelajar).

Semoga apa yang diimpikan saudara/ri menjadi kenyataan demi kegemilangan kerjaya pada masa hadapan. Sila rujuk lampiran untuk keterangan lanjut.

Sekian, Terima kasih daripada Kami;

Kumpulan Perunding Kursus College MCS






No comments:

Popular Posts