PELAWAT

INFO BARU

KEMASUKAN PROGRAM LINCOLN UNIVERSITY COLLEGE!! PENGAMBILAN 2021 BERMINAT HUBUNGI: 010-2360709 (𝓔𝓷.𝓒𝓱π“ͺ𝓢𝓼𝓾𝓡) PENGAMBILAN 2022 DIBUKA SEKARANG. HUBUNGI: 010-2360709 (𝓔𝓷.𝓒𝓱π“ͺ𝓢𝓼𝓾𝓡) DAFTAR

Thursday 26 July 2018

SAITO UNIVERSITY COLLEGE - PENGAMBILAN SESI OKTOBER 2018

KAMPUS BARU - SAITO UNIVERSITY COLLEGE 2019


Setelah 30 tahun meneraju dalam industri dan pendidikan , kini SAITO UC mengorak 1 langkah kehadapan dengan muka baru dan kampus baru bagi keselesaan pelajar.


Ya, Berapa ramai graduan diluar sana yang menyesal dan terpaksa kerja dalam bidang yang tidak diminati langsung, akibat tersalh pilih bidang. Ada yang lebih parah, sampai sekarang tak dapat kerja kerana bidang yang diambil dulu tidak bersesuaian dengan gaji yang di tawarkan.

Sebenarnya tidak ramai yang tahu SAITO UNIVERSITY COLLEGE ada menawarkan satu-satunya Program Penguatkuasaan Undang-undang PERTAMA Di Malaysia yang memberi JAMINAN PEKERJAAN. Sehingga hari ini sahaja lebih 337 permohonan yang telah diterima. Lebih 30 ribu graduan mendapat tempat dalam unit beruniform seperti bomba, kastam, polis imegresen dan swasta

.

.
========================
KELEBIHAN SAITO COLLEGE
========================
[]Diploma yang ditawarkan HIGH DEMAND DIPASARAN KERJA

[]Pengiktirafan penuh kerajaan

[]Pengiktirafan dari MQA 

[]Mendapat status diploma setara dengan universiti awan yang lain dari Kementerian Pelajaran Tinggi 

[]97.1% graduan ditawarkan bekerja selepas habis praktikal

[]Belajar & Sambil Bekerja 

[]Bantuan Baitulmal / Zakat (Bumiputra Islam)

[]Pengajian adalah di Saito University College Petaling Jaya Selangor.



Untuk makluman anda, program ini telah diperkenalkan sejak 7 tahun (2010) yang lalu dan telah melahirkan lebih 3000 lepasan diploma yang telah telah menjawat pelbagai pekerjaan samada di sektor kerajaan dan juga swasta .

Program ini adalah program yang pertama kali diadakan di Malaysia dan diasaskan oleh Datuk Kamaruddin Bin Ismail, Ex Komisioner Polis Diraja Malaysia PDRM yang juga mantan Ketua Polis Johor.


Matlamat utama program ini dilakukan adalah untuk memastikan setiap anggota pegawai penguatkuasaan undang-undang di Malaysia memiliki diploma dan pengetahuan yang mantap berkaitan bidang ini.

Anda juga mempunyai peluang yang tinggi dan berdasarkan rekod kami ramai lulusan dari lepasan program ini telah berjaya memasuki pelbagai bidang pekerjaan penguatkuasaan undang-undang seperti PDRM, APMM,Kastam,Imigresen,Tentera, Kastam,JPJ, AADK,Penjara,Bomba, Dan Lain-lain .

Layari : https://saito-university-college.blogspot.com/

Untuk mendaftar - click Borang ONLINE

TAWARAN BIASISWA 2018 - PAKEJ BIASISWA 

wasap - www.wasap.my/60129182920



PENTING!! Untuk mendapatkan maklumat Penuh sila Hubungi: En.Shamsul Di talian 012-9182920. SMS (Nama) (Umur) (No.Phone) ke 0129182920

No comments:

Popular Posts