PELAWAT

INFO BARU

KEMASUKAN PROGRAM LINCOLN UNIVERSITY COLLEGE!! PENGAMBILAN 2021 BERMINAT HUBUNGI: 010-2360709 (𝓔𝓷.𝓒𝓱π“ͺ𝓢𝓼𝓾𝓡) PENGAMBILAN 2022 DIBUKA SEKARANG. HUBUNGI: 010-2360709 (𝓔𝓷.𝓒𝓱π“ͺ𝓢𝓼𝓾𝓡) DAFTAR

Friday 4 December 2015

PELUANG PENDIDIKAN LEPASAN SPM DAN KEATAS


Tahniah kepada semua pelajar lepasan SPM 2015 yang telah selesai menduduki peperiksaan. Apapun keputusan yang diperolehi, ianya merupakan satu tiket untuk kejayaan-kejayaan yang bakal menyusul.

Mymengaji memberi khidmat nasihat dan bantu kepada lepasan SPM / STPM / STAM / DIPLOMA untuk melanjutkan pengajian ke peringkat Diploma / Ijazah dalam lebih dari 50 bidang pengajian.

Tiada istilah gagal kerana kegagalan itu semata-mata kejayaan yang tertangguh. Apa yang perlu diambil kira adalah usaha untuk meningkatkan potensi dan keupayaan diri. Mymengaji percaya sekiranya bakal-bakal mahasiswa ini meneruskan dan melipat gandakan momentum usaha, sudah pasti mereka bakal berjaya melakar lanskap kejayaan mengikut acuan tersendiri.

Kami mempunyai kepakaran sebagai Perunding Aakademik yang sedia membantu anda memilih Kursus serta Kolej yang sesuai dengan kelulusaan dan cita-cita anda . Kami juga sedia membantu menguruskan Bantuan Kewangan, Pinjaman Pendidikan dan Elaun Bulanan kepada yang diterima masuk ke IPT.

Sehubungan itu, Mymengaji akan membantu anda untuk mencari peluang kerjaya dah halatuju anda selepas ini. Mymengaji juga percaya bahawa inilah juga buat pertama kalinya pelajar-pelajar lepasan SPM mencari temapt untuk meyambung belajar dan bergelar mahasiswa nanti. Mymengaji berharap usaha ini dapat menjadi suatu wadah yang mampu membawa anjakan baru di dalam peluang mencari pendidikan dan halatuju pelajar-pelajar lepasan SPM bagi memudahkan pelajar untuk terus meyambung pembelajaran dimasa hadapan.

Mymengaji mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan kepada para pelajar atas kepercayaan yang diberikan kepada kami.

Anda mencari kolej yang menawarkan kursus yang anda minati ?
Anda mencari kolej yang berwibawa dengan yuran yang rendah?
Anda memerlukan Bantuan Kewangan, Pinjaman Pendidikan / Elaun Bulanan?

http://marimenga-ji.blogspot.my

PENTING!! Untuk mendapatkan maklumat Penuh sila Hubungi En.Shamsul Di talian 012-9182920. sms ke 0129182920

No comments:

Popular Posts